-2,6 kg på 2 dagar


Jag har skött mig ganska bra med fastan.
I söndags åt jag ganska mycket frukt och drack mängder med juice = inte jättebra men helt okej start.
I måndags plockade kollegan på jobbet fram en påse smågodis och jag hade så jättesvårt att stå emot. Självdiciplinen blir bättre och bättre, men den är inte bra nånstans =P

Idag tisdag har jag hittills bara druckit vatten (!!) , men jag kommer koka lite ris och äta. Ca 1 dl. Men det är tillräckligt för idag!

Jag vägde mig nu också, jag kände att jag var tvungen, var så nyfiken.

82,4 kg !!! Hihi, det är -2,6 kg på 2 ½ dag


Jag har en lång väg att gå men jag är på god väg. Och vet ni mer !? JAG HAR KLARAT DET FÖRSTA DELMÅLET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0